בשנת 2019 נחשף ספר חזוי. מאז החלה הבחינה לכל נשמה ולעולם כולו. כעת הגעתו של שליח אלוהים קרובה. כל אחד צריך להתעורר ולעזור לאחרים בסביבה להתעורר, כי עתיד העולם שלנו תלוי בהתעוררות ובאיחוד של הרוב. למד את המידע, קרא את הספר, זה בחינם ולפעול!

מטרת החיים על פני כדור הארץ

Эволюция сознания от животного до человека

הנשמות שלנו הן "עוברים ברחם" של היקום. על פני כדור הארץ, נשמות נולדות וגדלות, חוות חושך ואור. במהלך רבים מגלגוליה, הנשמה עוברת דרך ארוכה דרך היפוסטזות של צמחים ובעלי חיים וכעת היא נולדת בהיפוסטזיס האנושי. בשלבים הראשונים, עדיין לא מדובר באדם, אלא בחיה, שקיבלה את רמת האינטליגנציה הטובה ביותר ושאר תכונות אנושיות.

הם כמו ביורובוטים שאין להם דעה משלהם, אבל חיים לפי התוכנית שמכניסה להם החברה, שבה החוקים מוכתבים על ידי נשמות חזקות יותר.


בתחילה, נשמות מובלות דרך שמחות וצרות בבית הספר ללימוד מהות החושך והאור. בהדרגה ניתנת לאדם הזכות לפעול באופן עצמאי. בתקופה זו מתבטאת רמת ה"תבואה" בכל נשמה. יש רבים שפשוט חיים את חייהם כמו עשבים שוטים. אנשים כאלה נשארים בעלי חיים דמויי אדם בעצם, גם אם יש להם שלוש תעודות השכלה גבוהה ותואר דוקטור.

זמן הבחירה 

ועתה מגיע הזמן שבו נותנים לנפש בחינה - לפני יום הדין. התוכנית האלוהית של המטריצה ​​יוצרת תנאים בהם כל נשמה נאלצת לבטא את בחירתה – לפנות אל החושך או אל האור. בזמן הזה, הלא מוסרי מתחיל להיות טיפש במהירות, והבהירים מקבלים בהירות מה קורה, רמת האינטליגנציה שלהם עולה. בקרוב הם יתחילו לתת לעולם תגליות והמצאות בלתי צפויות בכל התחומים. 

ככל שהנשמות האפלות הופכות טיפשות יותר, כך מעשיהן הופכים תוקפניים יותר. וכל מעשיהם מועילים רק לצמיחת התודעה של אלה שנמצאים מאחור. החושך יתחיל להתבטא בפעולות מגעילות כאלה, שהרבה "ישנים" יתחילו לזכות ברצון להתנגד לחושך, ברצון להתאחד. ככל שהרתיעה מחושך תהיה חזקה יותר, כך תידחק יותר ממנה מהנשמה, והנשמה תתמלא באור התודעה הגבוהה. כלומר, תפקיד ה"חושך" הוא לעזור ל"ישנים", כי לא רק שזמני ההוראה נגמרו, אלא שגם זמן הבחינה לא יאריך ימים. ו"יום הדין" יסכם את רמתה של כל נשמה שעברה אלפי שנים של לידות מחדש רבות.

אנשים שלא התבגרו לרמה של דעה משלהם, מסקנה משלהם, שלא טיפחו תחושת ערך עצמי, תחושת כבוד, נשארים מאחורי ה"חומה", כמו שבעלי החיים נשארים מאחורי ה"חומה" ביחס לאנשים. בעולם פרוע שכזה, קל לאנשים שאינם בני אדם לנהל את מדיניות כוח האדם, לקדם למשרדי כוח גבוהים בכל הרמות אנשים דמויי חיות כאלה שמבצעים פקודות מלמעלה בלי לחשוב ושלא מסתכלים מעבר לרווח שלהם. רבים מהם אינם חלאות ואפילו לא טיפשים, לרוב חביבים כמו כלב או חתול, אבל הם ממשיכים להישאר מאחורי "החומה" המפרידה בין המהות החיה למהות האנושית, למרות שלכל האנשים ניתנת ההזדמנות לצמוח רמת בני האדם.

אם רוב אוכלוסיית העולם בוחרת בעבדות עבור ילדיה, אז שיהיה. אם לרוב לא אכפת אפילו מהעובדה שילדיהם מתים בייסורים ממלחמה ורעב, אז שיהיה. אם הרוב ייקח את הצד של האהבה לילדיהם, מאוחדים, אז העולם יינצל. זו הסיבה שהבחינה מתקיימת עכשיו. לעולם ניתנת בחירה - לצדד בחושך באמצעות חוסר אחדות או להגשים את רצון הבורא באמצעות אחדות. המטריצה ​​האלוהית מסתגלת לבחירת הרוב. גנבים ורודנים בשלטון נותנים תמריץ חזק לאנשים לראות את האור, לטפח את האדם בתוכם באמצעות דאגה לעתיד ילדיהם... לכן, אתה צריך לתפוס את כל מה שקורה כדחף לצמיחת נשמתך ולטפח את נשמתך בתוכך לרמה של אדם שחי ופועל לפי מצפונו.

לכן, חשוב להבין ולקבל שהחושך נשלט על ידי האור האלוהי. בלי לדעת כאב, בלי לדעת השפלה, הנשמה לא תוכל לטפח תחושת הערכה עצמית; היא פשוט תטפיל ותיהנה, תישאר באותה רמה במשך אלפי שנים.

ההוראה על כדור הארץ מתרחשת ביעילות בין "אבני הריחיים" של החושך והאור. על ידי הכחשת החושך, התגברות על פיתוי החושך, הנשמה מתחזקת עם האור וצומחת בהכרה. הכל ברצון הבורא, במסגרת ה"מטריקס" של תוכנית היקום - והכל תורם לצמיחת התודעה.

דוגמה: נשמה צעירה, דרך חווית הכאב שגורמת לה נשמה אחרת, חווה את הכאב הזה ומבינה שהוא רע. דרך מודעות השיעור הזו, הנשמה צומחת לרמת הרחמים כלפי הזולת. דוגמה נוספת: נשמה סבלה מבגידה ואז הבינה את טובת הנאמנות, וכעת מנסה לא לבגוד יותר, כדי לא לגרום כאב מבגידה לזולת, שהיא עצמה חוותה בחיים קודמים. דוגמה שלישית: אדם מת מסכין של שודד, ונפשו הבינה את הסבל מאלימות ורצח. ואז בגלגול הבא הנשמה הזו מנסה לא להרוג, מתוך ידיעה איך אדם סובל כשהוא נפרד מהחיים. דוגמה שלישית: אדם מת מסכין של שודד, ונפשו הבינה את הסבל מאלימות ורצח. ואז בגלגול הבא הנשמה הזו מנסה לא להרוג, מתוך ידיעה איך אדם סובל כשהוא נפרד מהחיים.

ביום הדין זה לא משנה איך מישהו חי את חייו/חייו, זה לא משנה כמה מעשים טובים או רעים עשה אדם. זה לא משנה אם התפללת, האמנת באלוהים או היית אתאיסט. ורק רמת הנשמה חשובה. התוכנית של המטריקס האלוהית תכריע את גורלם של כולם ביום האחרון ממש. לפי רמת התדרים של הנשמה, "דלתות" ייפתחו למעבר לתדרים מסוימים. לזה התכוון ישוע בביטוי שלו על עין המחט (מרקוס י':25, מתי י"ט:24, לוקס י"ח:25). 

אי אפשר לשפר או להדרדר בכוח את רמת תדרי הנשמה. כאשר אדם מבצע מעשים רוחניים ומעשים טובים, קטנים כגדולים, או עושה רשע, אין זה אומר שבעולם העליון מישהו מקצה או מפחית נקודות לנשמה, ואז מספק דיווח, ולפי סטטיסטיקה כזו גורלו של הנשמה מוכרעת. לא! מעשים, טובים או רעים, באים מרמת הנשמה. הנשמה צריכה לעשות מעשים טובים, כי על ידי עשייתם הנשמה נעשית חזקה יותר, קלה יותר בתדירות, שכן כל מעשה טוב, ועוד יותר מכך הישג רוחני, תמיד מתגבר על עצמו. ועם כל התגברות כזו, האדם גדל בתדירות, גדל ברמת נשמתו. זו המטרה היחידה של החיים - להצמיח את התודעה שלך.

להורדת הספר "מסר" בעברית (pdf): www.ot369.de/several-languages/hebrew

קרא את הספר באינטרנט באנגלית: www.book198.online





הצטרפו אלינו בטלגרם: t.me/chatsefer_198